lördag 10 september 2011

Den bästa sommarbilden

Så här när sommaren börjar gå mot sitt slut så är det underbart att kika runt bland sina bilder och drömma, minnas tillbaka.

En vän till mig gjorde detsamma, och valde att vara med i en tävling samtidigt.

Men nu måste ju folk rösta så att hon får en chans att vinna också!!

Därför tänkte jag att jag skulle lägga ut ett inlägg i bloggen så att fler får en chans att se hennes bild och, om ni gillar den, gå in och rösta.

Själv tycker jag att bilden är helt underbar, ett sånt där kärt minne som bara helt enkelt bara fastnat på kameralinsen och stannat i tiden.



En av de sista riktigt fina dagarna som vi haft, innan det är dags för byxor och långärmat igen.

1 kommentar:

  1. Haha! Hela tisdagen behöver du inte uppdatera, lovar. Rätt så tidigt (innan lunch i alla fall) borde jag ha spunnit vidare på outfiten. ;-)

    SvaraRadera