tisdag 6 september 2011

Dag 15 - Någonting jag ångrar.

Ja, den här var inte så svår faktiskt.

Jag lever mitt liv med tanken på att inget ska ångras. Det som är gjort är gjort och om jag går omkring och ångrar en massa så är det till slut väldigt svårt att se allt det bra och glada.

Men det finns en sak som jag ångrar, och det är att jag aldrig tog mitt körkort när jag var 18. Det hade varit så mycket lättare då.

Det är verkligen svårt att få tid till det tycker jag. Dem veckor vi har pojkarna så består kvällarna av mat och läxor, så enda gången vi kan vara ut och övningsköra är när vi inte har dem.

Kommer nog ta lite tid innan körkortet är taget, men det får väl ta den tid det tar.

1 kommentar:

  1. Hej! Till musen använde jag nål nr 3 men de rekommenderade 2,5. Så till dinosaurien som jag virkar nu har jag 2,5 och det blev nog snyggare och bättre.

    SvaraRadera