torsdag 1 september 2011

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig

Vet ni hur svårt det är att ta en bild på sig själv med min kamera utan blixt? Alla bilder blir jättesuddiga...

Lyckades till slut med konststycket att få en bild där man faktiskt ser något..

Klädseln är min vanliga. Jag går nästan alltid omkring i dubbla linnen och jeans. Sommar som vinter. 30 grader varmt eller 30 grader kallt.

Men, det ska sägas att det var först i somras som jag började känna mig så bekväm med mig själv, att jag slutade ha långärmade tröjor på mig. Första gången någonsin började jag gå med bara linnen, och ingenting på det. En enorm känsla, nästan för stor. Kände så mycket stolthet över mig själv.
Ja, låter kanske konstigt, men det är svårt att beskriva..

Här kommer iaf bilden på mig och kläderna som jag har på mig idag.. =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar