torsdag 1 maj 2014

Stämplat och målat

Jag skickade ju efter en hel del stämplar tidigare, samt lite annat material (ja, jag vet, jag ska fota det snart) och tänkte idag att jag skulle sitta och måla några av dem.

Så fram med papper, stämplar och akvarellfärger och börja måla. Gick riktigt bra tycker jag, och jag inser att det kan vara rätt så praktiskt att ha en del färdigmålade stämplar till hands om jag måste göra något kort fort.

Jag testade bara mina stämplar av modellen Fizzy Moon, har nån fler också men de kommer senare nån gång.

Stämpelfärgerna jag använt är Versacolor Black och Bark, båda köpta på panduro. Akvarellfärgerna har jag haft så länge jag kan minnas.

Stämplarna köpte jag förövrigt på PY Hobby, där jag inhandlar det mesta av mitt pysselmaterial.

Stämpel Fizzy Moon - Flower pots #3



Stämpel Fizzy Moon - Celebration #17



Stämpel Fizzy Moon - Bunch of flowers #6



Stämpel Fizzy Moon - Friendship #9

Så, det var dem Fizzy Moon stämplar jag har hittills. Kommer att bli några fler också, dem är inte så dyra, men ack så söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar