onsdag 28 maj 2014

en kort dag

Tiden har gått så jämarns fort idag! Satt och pysslade lite på morgonen. Hade en en körlektion. Sen två timmars jobb eftersom vi stängde tidigare idag.
Efter det handlade jag, for hem och förberedde maten.

Efter maten satt vi och umgicks. Spelade gitarr och sjöng. Eller ja, jag spelar ju inte gitarr tyvärr. Däremot så spelade jag lite tvärflöjt, försökte kommer på olika låtar. Gick inte helt bra.

Jag tror vi satt i fem-sex timmar i köket och bara spelade, sjöng och pratade bort tiden. Det var så otroligt härligt.
Sen blev jag som vanligt trött alldeles för tidigt och nu tänkte jag sova. Imorgon är ju en ledig dag för både mig och gubben. Ser ut att bli en massa trädgårdsarbete, men förhoppningsvis ska vi väl också kunna klämma in något annat roligt.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar