tisdag 20 maj 2014

nu är veckan helt galen

Jag skulle egentligen har varit ledig igår och idag, men eftersom min kollega blivit förkyld och inte kan jobba, så får jag hoppa in och göra det.

I gengäld får jag långhelg, hon tar nämligen mina pass på torsdag och fredag. Men att veckan ändras så mycket på kort tid, får min hjärna att slå bakut. Jag har ingen som helst aning längre om vilken dag det är. Allting blir bara fel.

Jaja, just nu har jag faktiskt koll på att det är tisdag, och den 20 maj. Jag har nämligen namnsdag idag! Hela en person har grattat mig på namnsdagen, och det var inte nåt av barnen eller min gubbe. Allt som går att fira är värt att fira, men det är lite trist när ingen kommer ihåg det.

Jag har även koll på att det är den 21 imorrn, för då har jag bokat in riskettan på körskolan. Jepp, ännu ett steg närmare den rosa plastbiten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar