lördag 1 mars 2014

Ännu ett år med dessa galenskaper

Förra året, för ett år sen plus hundra dagar, lovade jag mig själv att jag aldrig skulle göra det igen.

I år när inbjudan kom så tvekade jag inte en sekund.

Jag är med i blogg100 i år igen..

Hundra dagar, med minst ett inlägg per dag. Det handlar om kvantitet i första hand och kvalitén kommer förhoppningsvis att dyka upp någonstans på vägen.

Detta år ska jag ta det lite lugnare, och inte sätta lika mycket press på mig själv.

Men jag har lagt till en extra utmaning detta år. Varenda dag i hundra dagar ska jag läsa en ny blogg. Upptäcka ett nytt litet vattenhål på nätet, någonstans att hitta inspiration. Det kommer nog att bli riktigt bra, och få mig att fundera i lite nya banor.

Ja, jag känner att det här kommer att gå vägen. Jag lyckades ta mig i mål förra året, och har alla förhoppningar om att det kommer att ske även detta år.


Och med detta inlägg kickar jag igång mitt blogg100..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar