fredag 7 mars 2014

Kom inte och säg att jag inte har några problem!

Jag känner att jag verkligen skulle behöva ett sånt här tangentbord.



För så här är det. När jag sitter vid datorn och ska äta något, och samtidigt vill skriva, måste jag ha tallriken så nära att jag lägger brösten på den. Det resulterar i att jag blir väldigt smutsig. Tyvärr så hamnar smutsen på undersidan av brösten vilket gör att jag inte ser den heller.

Tur för mig att jag har tagit för vana att alltid kolla mina kläder efter fläckar innan jag far hemifrån...

Visst, problemet skulle kunna lösas genom att jag inte åt vid datorn, eller att jag ställde undan tallriken när jag ska skriva något, men jag har ingen större lust att göra det på det sättet.

Därför är detta perfekt för mig.. Nu ska jag bara hitta vars man kan köpa det också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar