lördag 16 februari 2013

Ravelry

Ett av mina favoritställen att hänga på när jag slösurfar är Ravelry.com

Där kan man hitta alla slags mönster inom virkning och stickning och jag lyckas alltid hitta något nytt att lägga till favoriterna och att-göra-listan.

Tänkte visa några av mina favoriter:




Mollie Flowers. En underbart söt lite blomma med tusen användningsområden.



Oceanside Dolman-sleeve Top. Den ligger definitivt på min att-göra-lista. Nån gång så.. Nån gång..



Organdy Ribbon Dress. Ligger på listan. Och kommer nog att påbörjas väldigt snart. Förhoppningen är att den ska vara klar innan juni så att den kan användas som studentklänning!

Stir Me Up Potholders. Mönstret på dessa grytlappar är så himla häftigt. Jag är riktigt sugen på att göra en matta i samma mönster.


Ja, det var några av mina favoriter. Det finns många, många fler, men dem visar jag en annan gång.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar