fredag 1 februari 2013

Lite stolt får man allt vara

Alldeles nyligt har det varit en tävling på facebook, på en sida som heter Garntokigas tävlingshörna. Temat var restgarn och jag satt och kollade igenom bidragen och oohade och aahaade som bara den. Allting var ju riktigt fint.

Men så såg jag ett av bidragen. Så vackert, så fint och självklart var det min favorit. Dels för att det faktiskt var riktigt, riktigt fint och bra gjort, och dels för att det var gjort från mitt mönster! Det var ju mitt skridskoåkande par som jag gjorde till en pysselstafett december 2011.

Så jag kände mig lite mallig, och lite stolt. Att se något som är skapat efter ens eget mönster är en helt otrolig känsla som knappt går att beskriva.

Bidraget är gjort av Pysselkiisen, vilket självklart gjorde det extra trevligt. Hon är nämligen en stor förebild för mig och jag älskar alla de mönster som hon gör.

Har ni inte varit inne på hennes blogg förut, så tycker jag absolut att ni ska hoppa över dit och kika runt lite!!
Klicka HÄR så kommer ni dit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar