onsdag 20 mars 2013

Yay?

Jag satt och virkade idag. På en av filtarna som jag hållt på med ett tag nu.

Det är i och för sig inget konstigt, jag virkar lite granna varje dag. Det konstiga är att jag upptäckte efter ett tag att jag inte har ont!

Så nu är frågan, vänta nån vecka till och sen testa att virka på mina älskade amigurumis, eller börja lite smått redan nu?

Det lutar faktiskt åt att vänta lite. Om det nu börjat bli bättre så vill jag verkligen låta det bli helt bra. Risken finns ju annars att jag skadar mig mer.

Men nu finns det en strimma av hopp där åtminstone. Snart kan jag nog virka på för fullt igen... :-)

Här är en bild från arkivet så länge. Min älskade kisse Bess som sitter i vår hall, och här syns även en bit av vår älskade ytterdörr :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar