söndag 22 januari 2012

Min kamera

Ja, min kamera fungerar faktiskt fortfarande. Trots att katten gosade ner en stor kopp kaffe över den för några veckor sen, men nu verkar den må bättre och bättre och jag känner att det finns hopp för den.

Men det var inte min kamera jag skulle skriva om i första hand, nej, det är ju virkning!

Jag har köpt mig ett USB-minne. Jag har varit ute efter ett med lock, för ett lock är för mig en nödvändighet. Det fick också gärna vara litet. På det minnet ska jag spara alla bilder jag tar med kameran, så jag slipper ha dem på datorn.

Och jag hittade det jag sökte efter. Det blev ett Kingston USB på 8 gb. Men hur det kan rymmas nåt i det är för mig en gåta, för det är bara liiite större än min tumnagel!

Jag insåg ju väldigt fort att jag kommer att tappa bort det. Och det kommer inte att ta lång tid.

Så jag fick lösa det problemet genom att virka en nyckelring (och NU börjar det handla om virkning!!). Och vilket motiv passar bättre än min älskade kamera!!

Så nu kommer jag förhoppningsvis inte att tappa bort det.. =)

Jag har frivirkat det, så jag har inget mönster. Det glömde jag helt bort att skriva ner när jag virkade..




Men det kanske blir lite inspiration för nån som vill virka sin egen nyckelring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar