torsdag 10 april 2014

Uppdatering

Ja just ja, ni vill väl ha en uppdatering om körningen gissar jag? Klart ni vill!

Jo, körlektionen gick superbra. Hon tyckte att jag hade kommit en bra bit på väg, och att gubben varit väldigt duktig på att lära ut. Själv tyckte jag att körningen gick ovanligt bra, det brukar gå betydligt långsammare och växlingen vid korsningarna brukar väl fungera lite sisådär. Men den här gången flöt det på smidigt.

Efter körlektionen kändes det lite bättre. Jag fick en extra knuff på självförtroendet och kände att jag ju faktiskt hade fattat något. Det märktes framförallt på övningskörningen idag. För första gången startade jag körningen redan hemifrån, med att backa ut från gården, och så for vi på konsum och köpte kaffe. Det flöt på smidigt och jag kände mig betydligt tryggare än vad jag gjort innan.

Så just nu känner jag att det här kommer att gå bra! Ska bara lära mig alla dessa trafikregler också. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar