lördag 26 april 2014

En sån där underbar dag

Solen har lyst och värmt upp en både inuti och utanpå. Träden börjar knoppas, fåglarna sjunger och katterna springer och jagar flugor.

Vi har krattat gården, grillat för första gången (hur gott som helst!!), druckit lite öl och haft det underbart tillsammans.

Sen kom det en massa folk på besök som har stannat tills nu. Massor med skratt och prat. Mest skratt för mig då min karl har haft två barndomsvänner på besök och suttit och pratat om gamla minnen.

Med andra ord har det varit fullt upp hela dagen. Men det har varit fullt upp på ett bra sätt. På ett sätt som ger energi istället för att ta.

Nu går jag och lägger mig (alldeles för sen tid för mig egentligen) med ett leende på läpparna.

Livet är helt enkelt bara så jävla bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar