onsdag 16 april 2014

Solen skiner inne och ute

Jag är så glad idag!

Har precis varit i kontakt med försäkringskassan för att höra när min utbetalning kommer, och det verkar som att den kommer imorrn. Extrapengar!! Yay!

Jag har ju inte skickat in några papper till dem sen jag blev arbetslös. Har varit lite lat samtidigt som jag inte riktigt haft behov av pengar från dem. Jag har ju två jobb och klarar mig ganska bra. Jag tog det i en stor klump nu istället, och jäklar vad glad jag blev för det! Kommer kunna köpa massor med pyssel nu.

Imorrn ska jag köpa skor! Mitt livs första converse blir det. Hoppas att dem kommer att hålla ett tag bara. Mina skor brukar gå sönder rätt så fort eftersom jag har så breda fötter. Men jag håller tummarna för dem här.

På fredag åker jag hem till min Mama! Som vanligt blir det påskfirande hos henne, tillsammans med en stor hög av familjen. Ska bli så otroligt underbart, jag längtar mer än nånting annat.

Ja, därför är jag väldigt glad idag. Plus att solen skiner och flugorna surrar. Går ju inte vara annat än lycklig då.

Men nu blir det lite mer virkning och ett serieavsnitt till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar