onsdag 26 oktober 2011

100 inlägg

Mitt hundrade inlägg..

Kommer inte att bli långt. Inte heller att bli särskilt informativt eller roligt.

Jag tänkte bara berätta att allt är ungefär som vanligt.. =)

Virkar på mina UFOn och tar det allmänt lugnt. Hoppas på att få bort några projekt utan att påbörja alltför många nya..

Men det känns himla svårt det där. Jag får ju hela tiden nya ideér och jag vill inte tappa bort dem. Att skriva ner dem har jag märkt funkar inte! Så enda sättet för mig att inte förlora dem är att starta. Efter det kan jag låta det ligga och återuppta det senare.
Borde verkligen jobba på det där tycker jag!

Jaja, inte så mycket roligare än så var det med andra ord. Men snart kommer inlägg med lite bilder, blir bra mycket intressantare! =)

1 kommentar:

  1. Hej, tack för din kommentar. Den var så fin, jag blev jätteglad! Titta in på söndag/måndag så kanske ni hittar något... :D

    //Maja

    SvaraRadera