fredag 29 juli 2011

Virkalong hos Våga Skapa

Jag ska vara med i en Virkalong hos Våga Skapa.

Mycket spännande, speciellt som det visade sig att jag hade allt material jag behöver här hemma redan!

Det enda som jag saknar, och alltid saknat, är hudfärgat garn. Men jag kör på min egen hudfärg under vinterhalvåret, vattnigt vit. Då får det lov att fungera.

Var lite stadens garnbutik häromdagen och kikade på lite garner, men just hudfärgat fanns det inget. Men men, det får väl göra min vad-det-nu-är-vi-ska-göra lite mer personlig!



Ska bli väldigt spännande att se vad som kommer att virkas!

1 kommentar:

  1. Jag håller med man slappnar av på ett helt annat vis när omvärlden inte kan få tag i en. Haha. Det är liksom jag och världen. Typ. Saknar inte ens teknikens värld förrän jag är hemma igen. Då slår abstinensen in. ^^

    SvaraRadera