söndag 10 november 2013

Pyssel

Pysslar. Eller ja, försöker iallafall. Det tar sån tid allting.
Jag vill göra tusen saker på samma gång. Men orkar inte riktigt med att göra en enda.
Det går åt rätt håll åtminstone. Jag känner att jag vill mer än tidigare, och även om jag kanske inte gör särskilt mycket, så får jag åtminstone ideér. Det har jag saknat nu ett tag, att hjärnan fylls av ideér.

Nu närmsta veckan har jag saker som ska göras färdigt. Det värsta med att ha tusen ideér är ju att det blir väldigt många halvfärdiga projekt. Men det får vara så så länge. Jag gör färdigt dem allteftersom, tar något då och då. Just nu hade jag inte tänkt hindra mig själv på något sätt, dem får ligga och vänta helt enkelt.

Ska testa lite nya saker tror jag. Sy lite mer och kanske ta och virka den där kattbädden jag funderat på nu ett tag. Måste virka en räv också, det har min lillasyster bestämt.

Kommer nog att bli fullt upp denna vecka också.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar