söndag 16 december 2012

Suuk

Jag lyckades med konststycket att gå och få ett magvirus. Inte det bästa jag gjort i mitt liv men jag får väl leva med det.

Eller ja, jag är så illa tvungen, det är inte så att jag kan välja bort det.

I en vecka nu har jag mer eller mindre levt på vatten och julmust. Det verkar vara ungefär vad min mage accepterar.

Börjar bli aningens tråkigt att inte vara på jobbet. Fast jag fuskar lite och fredag och lördag jobbade jag ändå. Så länge jag inte äter något så går det ändå rätt så bra och jag mår inte alltför dåligt.

Som tur är så har jag världens bästa, underbaraste och sötaste kollega som ställer upp och jobbar. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne just nu. Vi har inte känt varandra särskilt länge men hon har snabbt kommit att bli en av de närmaste människorna i mitt liv. Helt underbart att man får lära känna såna människor ibland!

Jag hoppas att jag frisknar till snart, och kan komma igång med hjärnan, kroppen och livet. Börjar känna mig lite handikappad just nu då jag inte orkar särskilt mycket.

För att göra det hela lite värre så har jag även virkförbud. Så fort jag börjar virka får jag ont i armen och slutar jag inte så får jag lida för det.

Som ni förstår så är inte livet roligast nu direkt. Men jag hoppas på bättre tider snart!! Det måste komma. Jag blir galen annars!!! =)

1 kommentar:

  1. Sänder dig massor av varma och läkande tankar :)
    Inte roligt att vara sjuk, hoppas att du snart känner dig bättre och kan börja virka igen.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera