söndag 20 november 2011

Snart är den här!!

Ja, då pratar jag ju förstås om julen!!

Jag älskar högtider. Påsk, midsommar, jul, födelsedagar, ja, ge mig en högtid och jag gör det mesta av den!!

Vet inte riktigt varför det är så, kanske tycker jag bara om det där lite speciella som alltid kommer kring högtiderna.

Just nu kommer första snön nerdinglandes från himlen och förgyller världen lite granna. I veckan ska det visst vara plusgrader igen så den kommer väl försvinna, men just nu kan jag titta ut genom fönstret och längta lite extra.

Drömma lite extra om allt julpyssel som jag har gjort och kommer att göra...

Ja, förresten, jag kommer att köra en liten adventskalender på bloggen i december. Ett nytt pyssel, recept eller virkning med förklaring och mönster varje dag! Håll koll så ni inte missar det.. =)

Bildkälla

1 kommentar:

  1. Hej! Här kommer pinnen i pysselstafetten till dig och ditt tema blir VINTER. Hoppas du har någon snö kvar så att du kommer i stämning.
    Hälsningar
    Wivi

    SvaraRadera